SEO = search engine optomalization

Jde o nástroj pro online marketing, jehož hlavním cílem je zviditelnění webu

A co to znamená pro vás? Web uvidí více lidí, zvýší se návštěvnost vašeho webu a tím získáte více zákazníků a vyšší zisk. Pro dobré nastavení SEO je třeba si položit otázku, kdo bude navštěvovat web? Co na něm bude dělat? Kam ho chceme nasměrovat?

Vyhledávače Seznam a Google

Registrace do vyhledávačů je zásadní, pokud v nich nebudete k nalezení, zákazníci vaši firmu nenajdou

Lepší výsledek ve vyhledávání, více lidem bude zobrazen váš web

Analýza klíčových slov

Zjistím jaká klíčová slova zadávají lidé při hledání firmy ve vašem oboru podnikání

Nejprve se seznámím s detaily vašeho podnikání, co je obsahem vaší činnosti, poté zjistím vše o vaší konkurenci a co nabízí, společně pak navrhneme vašeho cílového zákazníka (jde o obraz člověka, který má zájem o služby, které nabízíte a na kterého budeme mířit SEO optimalizaci)

Analýza a nastavení webu

Udělám podrobný audit vašeho webu.

Jde o správné nastavení tzv. on page faktorů = na webu. Budu upravovat kompletně web, strukturu, obsah, texty a použití správného počtu vhodných klíčových slov, také nadpisy a popisky fotek, zvýraznění, odkazy, titulek a popisek webu, který se zobrazuje právě ve výsledcích vyhledávání, nastavím hezké URL stránek,upravení a nastavení sitemap.xml, nastavení robots.txt, každou stránku vašeho webu projdu a optimalizuji, tak aby SEO zafungovalo.

Propojení webu s Google Analytics

Přehled o návštěvnících vašich web stránek

Web propojím se službou Google Analytics a vy budete mít přehled kdo vám chodí na web, kolik je právě online zákazníků, na jaké stránky klikají a z jakých stránek odcházejí. Statistiky z Google Analytics vám mohou hodně pomoci v porozumění vašim zákazníkům.